...etter Vågå!

Så skjedde det; eg har våre på den ultimate fotoworkshop... Trinn 1 i Vågå med Morten Krogvold! Det var dritbra, dritkjipt, spennende, krevende, intenst, inspirerende.... ja kor mange ord ska eg bruga? Latter og gråt, ups and downs.. i den rekkefølgen.... Må nok la det synka inn litt. Det e ikkje kver dag en isolere og konsentrere seg på den måden, så me gjorde det akkorat i Vågå. En ting e iallefall sikkert.. fotograferingen ska prioriterast. Vil nok holde meg t en kunstnerisk "twist" på bildene, enten det e portretter, lanskap/natur, eller dokumentariske bilde. Bildene fra Vågå komm'eg tebage t, men vil nå presentera et utvalg fotografier eg tog på veien heim; en reise på 10tima. Vågå-Valdresflya-Gol-Geilo-Hardangerviddå osv..

Kommentarer

  1. Full størrelse på bilde nr 3 ovenfra ga meg en sånn wow-følelse. Bra jobba.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Har fått bra respons på akkurat det bildet

      Slett
    2. Takk for det. Har fått bra respons på akkurat det bildet

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Photography by theme: January- Entrance